Sunday, April 29, 2012

saya mintak maaf derr

Assalamualaikum


fuhh..fuhhh...!! berhabuk dah sikit..dah lama tak buat hoskiping kan..hehehe...biasa laa..dah kalau kije cam nak gile, gini laa jadinya. idop dah tak balance. nasib baik jumpe balik balance tu...hoho

etah kenapa, bangun pagi ni aku ada rasa spark sket...rasa macam-macam..

ada resah, gelisah..takut, sedih, nyesal..rasa cam hampeh pun ada..rasa cam banyak plak dosa aku ngan orang-orang ni..ustaz kata, dosa ngan Allah Taala insyaallah akan diampunkan sebab Allah tu kan Maha Pengampun dan Maha Pengasihani. bila kita bertaubat, mohon keampunan dengan sungguh-sungguh, dan berjanji tanak ulang kesilapan lalu, insyaallah Allah akan ampunkan.

Tapi kalau dengan manusia? camne kalau dia tak nak maafkan aku? tak jadi masuk syurgakah aku?

Jadi, entry ni ditujukan khas kepada semua yang pernah terasa hati or bengang or serabut or panas hati ngan aku yang banyak tak betul dari betul ni..

aku manusia biasa, sangat lemah, sangat daif..aku banyak bercakap. dah tentu banyak yang tersilap..

jadi, aku dengan rendah hati dan rendah diri mohon maaf dari semua yea..rasa nak raya plak yea..ahahhhaahaa

so, MAAFKAN SAYA yea.. =)

No comments:

Post a Comment